Κέντρο βοήθειας

Η προσθήκη χρημάτων στον NetBet λογαριασμό σας δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολη. Για να πραγματοποιήσετε μια κατάθεση, πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να κάνετε κλικ στο κουμπί Κατάθεση, που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας. Στη συνέχεια, θα δείτε όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, αποφασίζετε για το ποσό που θέλετε να καταθέσετε και κάνετε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στον λογαριασμό μου. Είναι τόσο απλό!

Διαβάζετε Περισσότερα

Για τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίζετε κατά την προσπάθεια κατάθεσης μέσω τραπεζικής κάρτας, σας συνιστούμε να βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός κάρτας και ο κωδικός ασφαλείας (3 τελευταία ψηφία στο πίσω μέρος) έχουν εισαχθεί σωστά. Βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία λήξης είναι επίσης σωστή. Εάν το πρόβλημα παραμένει, προτείνουμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν ειδικοί περιορισμοί στην κάρτα σας. Θα θέλαμε επίσης να σας υπενθυμίσουμε ότι μπορείτε να προσθέσετε χρήματα στον λογαριασμό σας μέσω τραπεζικού εμβάσματος ή μέσω εναλλακτικών μεθόδων πληρωμής, όπως η Trustly ή η MuchBetter. Για περαιτέρω βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση [email protected] ή να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας.

Διαβάζετε Περισσότερα

Όταν είστε έτοιμοι να υποβάλετε ένα αίτημα ανάληψης, θα πρέπει απλώς να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να μεταβείτε στη σελίδα Ο λογαριασμός μου, που μπορεί να βρεθεί κάνοντας κλικ στο όνομά σας στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στην επιλογή Ανάληψη στο αριστερό μενού. Επιλέγετε τη σχετική μέθοδο πληρωμής και το ποσό που θέλετε να κάνετε ανάληψη και στη συνέχεια κάνετε κλικ στο κουμπί Ανάληψη. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι για λόγους ασφαλείας, μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων μόνο με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιήσατε στη συναλλαγή κατάθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να χρειαστούν πρόσθετα έγγραφα προκειμένου να επεξεργαστούμε το αίτημά σας και να επαληθεύσουμε τα στοιχεία σας.

Διαβάζετε Περισσότερα

Μπορείτε να ακυρώσετε οποιοδήποτε αίτημα ανάληψης, εφόσον δεν έχει επικυρωθεί ακόμη, πηγαίνοντας στη σελίδα Ο λογαριασμός μου και κάνοντας κλικ στο όνομά σας στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο κουμπί Εκκρεμής ανάληψη από το αριστερό μενού και ακυρώνετε την εν λόγω αίτηση ανάληψης. Η επιστροφή χρημάτων σας θα πιστωθεί αυτόματα στον NetBet λογαριασμό σας και θα λάβετε μια απόδειξη. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στη διεύθυνση [email protected] ή να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας.

Διαβάζετε Περισσότερα

Στις περισσότερες περιπτώσεις, εάν το αίτημά ανάληψής σας δεν ολοκληρωθεί, θα λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος που θα εξηγεί γιατί. Ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν μπορείτε να υποβάλετε αίτημα ανάληψης μπορεί να είναι επειδή εξακολουθείτε να έχετε ενεργό πριμ στον λογαριασμό σας. Σημείωση: ένας παίκτης δεν μπορεί να κάνει ανάληψη χρημάτων εκτός εάν το playthrough (τζιράρισμα) του πριμ που έχει ληφθεί έχει ολοκληρωθεί πλήρως. Το playthrough των πριμ είναι αθροιστικό και όλα τα playthrough πρέπει να ολοκληρωθούν για να εγκριθεί από την NetBet οποιοδήποτε αίτημα ανάληψης. Εάν επιλέξετε να κάνετε ανάληψη προτού μετατρέψετε το πριμ σας σε μετρητά, τυχόν εκκρεμή χρήματα πριμ θα χαθούν. Επίσης, να θυμάστε ότι το ελάχιστο ποσό που μπορεί να αναληφθεί είναι 10€. Εάν προσπαθήσετε να κάνετε ανάληψη σε ένα χαμηλότερο ποσό, το αίτημά σας θα απορριφθεί.

Διαβάζετε Περισσότερα

Οι παίκτες μπορούν να μεταφέρουν χρήματα μεταξύ των ιστότοπων της NetBet. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της ενότητας Τα υπόλοιπά μου στη σελίδα Ο λογαριασμός μου και περιλαμβάνει μια λίστα ιστότοπων NetBet στους οποίους μπορείτε να πραγματοποιήσετε μεταφορές. Ωστόσο, υπάρχουν περιορισμοί που σημαίνει ότι δεν μπορείτε να μεταφέρετε χρήματα που είναι το ίδιο ποσό με την τελευταία σας κατάθεση. Ορισμένες προωθήσεις ενδέχεται επίσης να επιβάλλουν περιορισμούς μεταφοράς. Το ελάχιστο ποσό μεταφοράς είναι 5€. Θα πρέπει να ελέγχετε πάντα τους Όρους και Συνθήκες μας.

Διαβάζετε Περισσότερα

Για λόγους ασφαλείας, η τραπεζική κάρτα δεν μπορεί να καταχωρηθεί ταυτόχρονα σε λογαριασμούς δύο παικτών. Μπορείτε να προσθέσετε χρήματα μόνο στον NetBet λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας μια τραπεζική κάρτα στο όνομά σας. Για να ξεκλειδώσετε την κάρτα σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στο [email protected]. Θα πρέπει να δώσετε τα τελευταία τέσσερα ψηφία της εν λόγω κάρτας και το όνομα χρήστη σας. Η NetBet δεν θα σας ζητήσει ποτέ κωδικούς πρόσβασης.

Διαβάζετε Περισσότερα

Τα χρονικά πλαίσια ανάληψης εξαρτώνται από τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιείται. Όταν υποβάλλετε αίτημα ανάληψης, αυτό ελέγχεται και επικυρώνεται από έναν από τους αντιπροσώπους μας. Στη συνέχεια, το αίτημα φτάνει στην τράπεζά σας, η οποία έχει τα δικά της χρονικά πλαίσια επεξεργασίας. Κατά προσέγγιση, οι αναλήψεις για eWallets διαρκούν περίπου 24 ώρες. Εάν έχετε υποβάλει το αίτημα ανάληψης μέσω τραπεζικής κάρτας, αυτό μπορεί να διαρκέσει έως τέσσερις εργάσιμες ημέρες ή μέσω τραπεζικού εμβάσματος, το οποία μπορεί να διαρκέσει έως και οκτώ εργάσιμες ημέρες.

Διαβάζετε Περισσότερα

Μπορείτε να ελέγξετε το όριο κάθε μεθόδου στην ενότητα Αναλήψεις. Η NetBet σάς επιτρέπει να κάνετε ανάληψη μέγιστου ποσού EUR / GBP / USD (ή ισοδύναμο) 100.000€ ανά μήνα.

Διαβάζετε Περισσότερα

Τα νομίσματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι ανάλογα με τη χώρα εγγραφής σας και αυτό βασίζεται στην IP / domain σας. Τα νομίσματα που γίνονται αποδεκτά είναι:
GBP
USD
EUR
RON
CHF
BRL

Διαβάζετε Περισσότερα

Ορισμένες αναλήψεις ενδέχεται να επιβαρύνονται με χρεώσεις, μπορείτε να ανατρέξετε στην ενότητα αναλήψεων για μια πλήρη λίστα χρεώσεων.

Διαβάζετε Περισσότερα

Θα πρέπει να ελέγξετε όλους τους ιστότοπους της NetBet (Καζίνο / Πόκερ / Σπορ) καθώς ο καθένας έχει το δικό του ανεξάρτητο υπόλοιπο και εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στη διεύθυνση [email protected]. Θα πρέπει να δώσετε τα πλήρη στοιχεία της συναλλαγής κατάθεσης από τον πάροχο πληρωμών σας.

Διαβάζετε Περισσότερα

Εάν η κάρτα με την οποία καταθέσατε δεν έχει χρησιμοποιηθεί για κατάθεση χρημάτων τους τελευταίους έξι μήνες ή εάν η κάρτα έχει λήξει, δεν θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε ανάληψη χρημάτων με την κάρτα που ζητήσατε. Μπορείτε να κάνετε ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος ή να χρησιμοποιήσετε μια νέα κάρτα για να κάνετε μια κατάθεση και τότε θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη με τη νέα κάρτα.

Διαβάζετε Περισσότερα