1. Πώς μπορώ να εγγραφώ στη NetBet;
Για να δημιουργήσετε τον NetBet λογαριασμό σας, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί Σύνδεση στην επάνω δεξιά γωνία των αρχικών σελίδων του Καζίνο ή του Σπορ και, στη συνέχεια, να επιλέξετε Εγγραφή Τώρα. Ακολουθώντας τα βήματα συμπληρώνετε τη φόρμα εγγραφής. Στη συνέχεια, θα λάβετε έναν σύνδεσμο μέσω e-mail που θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να επικυρώσετε την εγγραφή σας.
2. Πρέπει να επιβεβαιώσω τα προσωπικά μου δεδομένα;
Όλες οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στη φόρμα εγγραφής που στέλνετε στη NetBet πρέπει να είναι ακριβείς και να αντιστοιχούν στις πληροφορίες που αναφέρονται στα έγγραφα ταυτοποίησής σας. Λάβετε υπόψη ότι θα χρειαστεί να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία ταυτότητας ή/και διεύθυνσης αργότερα, καθώς πρόκειται για βιομηχανικό πρότυπο που απαιτείται από όλους τους κύριους ρυθμιστικούς φορείς.
3. Τι σημαίνουν και πώς λειτουργούν τα όριά μου;
Στη NetBet.gr υποστηρίζουμε το Υπεύθυνο Παιχνίδι και σας προσφέρουμε τα εξής όρια:
Τα όρια αυτά είναι υποχρεωτικά για όλους τους Παίκτες!
Τα όρια καθορίζονται ημερολογιακά ανά:
- ημέρα (από 00:00 έως 23:59),
- εβδομάδα (από Κυριακή έως και Σάββατο), ή
- μήνα (από την πρώτη ως την τελευταία ημέρα του μήνα)
Τροποποίηση ενός ορίου πραγματοποιείται αφού παρέλθει το χρονικό διάστημα για το οποίο τέθηκε το συγκεκριμένο όριο, εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, η οποία εφαρμόζεται άμεσα.
Δηλαδή, αν θέσετε ένα όριο σε μηνιαία βάση και κατόπιν τροποποιήσετε το όριο αυτό, η τροποποίηση θα εφαρμοστεί από την 1η ημέρα του μήνα που ακολουθεί αυτόν που τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο (εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, οπότε εφαρμόζεται άμεσα).
Ομοίως, εάν θέσετε έναν όριο σε ημερήσια ή εβδομαδιαία βάση και κατόπιν τροποποιήσετε το όριο αυτό, η τροποποίηση θα εφαρμοστεί, αντίστοιχα την επόμενη ημέρα εκείνης που τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο ή από την Κυριακή της εβδομάδας που ακολουθεί αυτήν που εσείς τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο (εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, οπότε εφαρμόζεται άμεσα).
4. Δεν έλαβα το e-mail καλωσορίσματος
Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους το μήνυμα δεν έφτασε στα εισερχόμενά σας. Θα πρέπει αν βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει τη σωστή διεύθυνση e-mail κατά τη δημιουργία του NetBet λογαριασμού σας. Το μήνυμα ενδέχεται να έχει ανακατευθυνθεί στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων σας ως αποτέλεσμα ενεργοποιημένων φίλτρων εισερχομένων. Θα πρέπει να προσθέσετε τη NetBet στη λίστα επαφών σας για να το αποφύγετε. Μπορείτε να μάθετε πώς να φιλτράρετε τα e-mail σας στην ειδική μας ενότητα στο Κέντρο βοήθειας. Για περαιτέρω βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση [email protected]ΝΕΤΒΕΤ.com.
5. Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν λογαριασμούς στη NetBet;
Οι κανόνες του ιστότοπού μας απαγορεύουν πολλούς λογαριασμούς. Η χρήση πολλών διαφορετικών λογαριασμών θεωρείται αντίθετη με τους Όρους και Συνθήκες μας και μπορεί να οδηγήσει σε αποκλεισμό του παίκτη και κλείσιμο του λογαριασμού του. Εάν έχετε ξεχάσει το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του τρέχοντος λογαριασμού παίκτη σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση [email protected]ΝΕΤΒΕΤ.com.
6. Πώς μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου στη NetBet;
Εάν σκέφτεστε να κλείσετε τον λογαριασμό σας, σας προσφέρουμε διαφορετικές επιλογές για να περιορίσετε τη δραστηριότητα παίκτη σας. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ενότητα Υπεύθυνος Στοιχηματισμός του λογαριασμού σας. Εναλλακτικά, μπορείτε πάντα να έρθετε σε επαφή με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στη διεύθυνση [email protected]ΝΕΤΒΕΤ.com και να τους ενημερώσετε ότι θα θέλατε να σταματήσετε να παίζετε στον ιστότοπό μας.
7. Έχω ξεχάσει το όνομα χρήστη ή τον κωδικό μου
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, δεν θα είμαστε σε θέση να τον ανακτήσουμε, καθώς δεν αποθηκεύουμε αυτές τις πληροφορίες. Αντί αυτού, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε κλικ στο κουμπί Σύνδεση στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας και, στη συνέχεια, να επιλέξετε Ξεχάσατε τον κωδικό σας και να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
1. Εισαγωγή της εγγεγραμμένης διεύθυνση e-mail σας.
2. Μετάβαση στα Εισερχόμενά σας (εάν δεν μπορείτε να βρείτε το e-mail μας, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων)
3. Κλικ στον σύνδεσμο που παρέχεται στο e-mail.
4. Δημιουργία ενός νέου κωδικού πρόσβασης.
8. Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση e-mail που σχετίζεται με τον λογαριασμό μου στη NetBet;
Μπορείτε να ζητήσετε τυχόν αλλαγές που θέλετε να κάνετε σχετικά με τα στοιχεία του λογαριασμού παίκτη σας στέλνοντας ένα e-mail στην ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση [email protected]ΝΕΤΒΕΤ.com.
9. Πώς μπορώ να φιλτράρω τα e-mail της NetBet;
Πάροχοι υπηρεσιών e-mail
Ο αριθμός των νόμιμων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη NetBet που διαγράφονται αυτόματα ή ανακατευθύνονται στους φακέλους ανεπιθύμητων Spam ή Bulk αυξάνεται σταθερά λόγω των νέων φίλτρων κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων που εφαρμόζονται από παρόχους λογισμικού και υπηρεσιών.
Παρακάτω υπάρχουν μερικά απλά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να διασφαλίσετε ότι τα e-mail μας παραδίδονται σωστά στα Εισερχόμενά σας, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης της NetBet ([email protected]) στην ασφαλή λίστα σας ή στη λίστα επιτρεπόμενων αποστολέων στον πάροχο υπηρεσιών e-mail ή στο anti-spam λογισμικό.
Προσπαθούμε να εξηγήσουμε κάθε διαδικασία όσο το δυνατόν ακριβέστερα, αλλά τα κουμπιά και οι επιλογές μενού μπορεί να αλλάξουν. Θα πρέπει να ανατρέξετε απευθείας στο e-mail σας για να λάβετε το ακριβές όνομα ενός κουμπιού ή μιας επιλογής μενού.
Gmail
Εάν η αλληλογραφία βρίσκεται στο φάκελο Ανεπιθύμητα, θα πρέπει να επιλέξετε το κουτάκι δίπλα στην αλληλογραφία και να κάνετε κλικ στο κουμπί Not Spam στο επάνω μέρος.
Yahoo!
Εάν δεν λαμβάνετε το e-mail που περιμένετε, υπάρχουν δύο πράγματα που μπορείτε να κάνετε:
Δεύτερη επιλογή:
Hotmail/Outlook.com
Κλικ στο βέλος δίπλα στην επιλογή Νέα και, στη συνέχεια, κάνετε κλικ στην επιλογή Νέα ομάδα.
iCloud
Το iCloud αναγνωρίζει αυτόματα τα περισσότερα ανεπιθύμητα μηνύματα (spam) που αποστέλλονται στη διεύθυνση @icloud.com ή στα συνώνυμά του και μετακινεί την αλληλογραφία στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Για να υποδείξετε ότι ένα e-mail δεν είναι ανεπιθύμητο:
Από προεπιλογή, τα μηνύματα στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας διαγράφονται μετά από 30 ημέρες, οπότε φροντίστε να το ελέγχετε συχνά για να προσθέτετε αυτά που σας ενδιαφέρουν στη λίστα επιτρεπόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Outlook 2003 ή πιο πρόσφατο
Για να προσθέσετε το [email protected] στους ασφαλείς αποστολείς στο Outlook:
Το προκύπτον αναδυόμενο παράθυρο θα αναφέρει: "Ο αποστολέας του επιλεγμένου μηνύματος έχει προστεθεί στη λίστα ασφαλών αποστολέων."
Για να προσθέσετε το [email protected] ως επαφή:
Windows Live Mail
Ή
Mozilla Thunderbird
AOL
Entourage
Λογισμικό Anti-Spam
Cloudmark SpamNet
SpamPal
MailWasher
Spam Sleuth
McAfee Spamkiller
Oddpost
SpamButcher
Mailblocks
MailShield
Spameater Pro
Norton AntiSpam
Spam Interceptor
Spam Inspector
Περαιτέρω πάροχοι υπηρεσιών e-mail, πελάτες ή λογισμικό Anti-Spam.
Εάν έχει εφαρμοστεί ένα φίλτρο στα μηνύματα ανακατεύθυνσης e-mail της NetBet στους φακέλους μαζικής ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, προτείνουμε να προσθέσετε την NetBet στο βιβλίο διευθύνσεων ή / και στη λίστα επαφών σας.
Διαφορετικά, μπορείτε να δοκιμάσετε να μετακινήσετε μηνύματα της NetBet στα εισερχόμενά σας ή να προωθήσετε ένα από τα μηνύματα στον εαυτό σας.
Εάν τα μηνύματα από τη NetBet συνεχίσουν να φιλτράρονται στους φακέλους Bulk ήJunk, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα τεχνικής υποστήριξης είτε του φίλτρου ISP είτε του SPAM και να ζητήσετε τον καλύτερο τρόπο για τη λήψη μελλοντικών μηνυμάτων e-mail από την NetBet.
10. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το email μου για να συνδεθώ;
Ναι, η σύνδεση στο λογαριασμό σας στη NetBet δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη! Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση e-mail σας ή το όνομα χρήστη για να συνδεθείτε.
11. Πού μπορώ να βρω τα εισερχόμενά μου στο NetBet;
Τα εισερχόμενά σας βρίσκονται στο μενού του λογαριασμού σας, στο οποίο μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε πρόσβαση κάνοντας κλικ στο όνομά σας στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας. Στη συνέχεια, επιλέγετε Τα μηνύματά μου στο μενού στην αριστερή πλευρά.
12. Γιατί να χρησιμοποιήσω τα εισερχόμενά μου στο NetBet Καζίνο;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα υποστήριξης πελατών χωρίς να χρειάζεται να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό e-mail σας. Αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο εάν έχετε απορίες για την ομάδα υποστήριξης πελατών ή θέλετε να υποβάλετε τυχόν έγγραφα.
13. Πώς μπορώ να στείλω ένα μήνυμα στην υποστήριξη πελατών μέσω της ενότητας Τα μηνύματά μου (πίνακας ελέγχου);
Με κλικ στο όνομά σας, στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας, αποκτάτε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου. Μόλις μπείτε στην ενότητα Τα μηνύματά μου, απλώς κάνετε κλικ στο κουμπί Νέο μήνυμα. Πληκτρολογείτε το θέμα, το μήνυμά σας, και επισυνάπτετε οποιοδήποτε αρχείο εάν χρειάζεται. Αυτό είναι όλο, κάνετε κλικ στο Αποστολή μηνύματος και η ομάδα υποστήριξης πελατών μας θα απαντήσει το συντομότερο δυνατό.
14. Μπορώ να στείλω έγγραφα από τα εισερχόμενά μου στη NetBet;
Φυσικά! Απλώς πηγαίνετε στα εισερχόμενά σας και κάνετε κλικ στο Δημιουργία μηνύματος. Στη συνέχεια, μπορείτε να ανεβάσετε έως και τρία έγγραφα έως 20 MB και να τα υποβάλετε σε εμάς. Αυτός είναι ο γρηγορότερος και ασφαλέστερος τρόπος για να μας στείλετε έγγραφα.
15. Γιατί πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και πώς μπορώ να το κάνω;
Στη NetBet πληρούμε αυστηρά τα βιομηχανικά πρότυπα για να διασφαλίσουμε ότι λειτουργούμε σύμφωνα με τους κανονισμούς και για να εγγυηθούμε ότι οι παίκτες μας απολαμβάνουν μια διαφανή και ασφαλή υπηρεσία. Για να αξιοποιήσετε πλήρως τα προϊόντα της NetBet, θα χρειαστεί να μας στείλετε απόδειξη της ταυτότητας και της διεύθυνσής σας για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας. Η επαλήθευση των παικτών μας είναι μια υποχρεωτική διαδικασία που μας επιτρέπει να προστατεύουμε τους ανηλίκους και να διερευνούμε δόλια δραστηριότητα.
Είμαστε υπερήφανοι που κάνουμε τη διαδικασία Γνωρίζετε τον Πελάτη σας (Know Your Customer, KYC) όσο το δυνατόν πιο ομαλή για όλους τους χρήστες μας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται όταν ανοίγετε λογαριασμό μαζί μας θα περιλαμβάνουν αυτόματη επαλήθευση ηλικίας. Ωστόσο, θα χρειαστούμε επιπλέον έγγραφα για την πλήρη επαλήθευση του λογαριασμού σας. Για να γίνει αυτή η διαδικασία γρήγορη και εύκολη, έχουμε ενεργοποιήσει ένα πρόγραμμα μεταφόρτωσης εγγράφων στην ενότητα Ο λογαριασμός μου που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας.
Όταν χρειαζόμαστε αυτά τα έγγραφα, θα λάβετε ένα e-mail ή ένα μήνυμα στα Εισερχόμενά σας στη NetBet. Για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε αυτά τα μηνύματα e-mail, δεν θα πρέπει να ξεχάσετε να προσθέσετε τη διεύθυνση e-mail μας ([email protected]ΝΕΤΒΕΤ.com) στην ασφαλή λίστα σας ή στη λίστα επιτρεπόμενων αποστολέων στον πάροχο υπηρεσιών e-mail σας ή στο λογισμικό anti-spam.
Ακολουθούν ορισμένα έγγραφα που μπορεί να σας ζητήσουμε για την επαλήθευση του λογαριασμού σας:
- Ταυτότητα με Φωτογραφία (Αστυνομική ταυτότητα, άδεια οδήγησης, διαβατήριο), με το πλήρες όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης και την ημερομηνία λήξης
- Πιστωτικές κάρτες (εμπρός και πίσω) που χρησιμοποιήθηκαν για την κατάθεση, με το πλήρες όνομα, τα πρώτα και τα τελευταίο 4 ψηφία και την ημερομηνία λήξης
- Κατάσταση τράπεζας, με τον αριθμό IBAN και BIC, το πλήρες όνομα, το νόμισμα και την ημερομηνία έκδοσης (τους τελευταίους τρία μήνες)
- Λογαριασμός κοινής ωφέλειας, που δείχνει τη διεύθυνσή σας, το πλήρες όνομα και την ημερομηνία έκδοσης (τους τελευταίους τρία μήνες)
Για να μας στείλετε τα έγγραφά σας από το Ταμείο, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη μεταφόρτωση των εγγράφων σας, μπορείτε να τα στείλετε μέσω e-mail στην ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση [email protected]ΝΕΤΒΕΤ.com και θα τα επαληθεύσουν. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι το e-mail σας μπορεί να είναι μόνο 25MB ή μικρότερο.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η μεταφόρτωση των εγγράφων σας ή η αποστολή μέσω e-mail για επαλήθευση θα είναι αρκετή, αλλά θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είμαστε σε θέση να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας ή την ηλικία σας, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να μας στείλετε περαιτέρω έγγραφα.
Σημείωση: Όλα τα έγγραφα πρέπει να είναι ευανάγνωστα. Δεχόμαστε τις ακόλουθες μορφές αρχείων: PDF, DOC, PPT, JPEG, JPG και BMP.