Κέντρο βοήθειας

Το παιχνίδι μας Μπλάκτζακ αποτελείται από έναν ντίλερ και τους υπόλοιπους παίκτες στο τραπέζι.

Πριν ο ντίλερ αρχίσει να μοιράζει τα χαρτιά, ο παίκτης επιλέγει το ποσό που θέλει να ποντάρει κάνοντας διπλό κλικ στην στοίβα με τις μάρκες.

Αφού αποφασίσει πόσο θέλει να στοιχηματίσει, ο παίκτης πρέπει να κάνει κλικ στο κουμπί "PLACE BET".

Μόλις ο ντίλερ αρχίσει να μοιράζει τα χαρτιά, τότε ο παίκτης δεν μπορεί να ποντάρει άλλο.
Διαφορετικά κουμπιά ανάβουν ανάλογα με τις διάφορες επιλογές για να διευκολύνουν το παιχνίδι. Για παράδειγμα, εάν είναι δυνατός ο διαχωρισμός των καρτών σε δύο μέρη, τότε θα εμφανιστεί το κουμπί "SPLIT" δίνοντας την δυνατότητα στον παίκτη να διαχωρίσει τις δύο κάρτες σε δύο διαφορετικά χέρια.

Ο σκοπός του Μπλάκτζακ είναι ο παίκτης να φτάσει κοντά ή να κάνει 21 προσθέτοντας τις αξίες όλων των καρτών που λαμβάνει από τον ντίλερ, σε κάθε χέρι, χωρίς να ξεπερνάει το 21. Ο παίκτης θα κερδίσει το παιχνίδι εάν έχει σύνολο 21 ή αν η συνολική αξία των φύλων του είναι μεγαλύτερη από του ντίλερ χωρίς όμως να ξεπερνάει το 21. Εάν η αξία των καρτών του παίκτη είναι ίδια με του ντίλερ, τότε το στοίχημα του παίκτη θα επιστραφεί πίσω. Κάθε κάρτα μετράει ανάλογα με τον αριθμό που αναγράφει. Οι φιγούρες όπως Βαλές, Ντάμα ή Ρήγας έχουν όλες αξία δέκα. Με τον Άσο ο παίκτης μπορεί είτε να τον χρησιμοποιήσει ως 11 είτε ως 1.
Ο παίκτης λαμβάνει δύο φανερές κάρτες. Ο παίκτης μπορεί να λάβει όσες κάρτες επιθυμεί ώστε να φτάσει κοντά ή να κάνει 21.
Ο ντίλερ λαμβάνει επίσης δύο κάρτες, η μία φανερή και η άλλη κρυφή. Ο ντίλερ θα αποκαλύψει την κρυφή του κάρτα μόλις ο παίκτης ολοκληρώσει τα πονταρίσματά του.
Ο κρουπιέρης έπειτα φανερώνει την κάρτα του.
Εάν η συνολική αξία των χαρτιών του ντίλερ είναι μεταξύ 17 και 21 τότε πρέπει να κάνει "stand" (να μείνει εκεί).
Εάν η συνολική αξία των καρτών είναι ίση ή μικρότερη από το 16, ο ντίλερ θα συνεχίσει να παίρνει κάρτες μέχρι να φτάσει συνολικά 17 ή περισσότερο.
Εάν ο ντίλερ ξεπεράσει το 21 τότε χάνει το παιχνίδι και ο παίκτης κερδίζει το στοίχημα.
Ο παίκτης κερδίζει το παιχνίδι εάν η συνολική αξία των καρτών είναι υψηλότερη από το χέρι του ντίλερ, χωρίς να ξεπερνάει το 21.
Όλα τα χέρια που είναι μικρότερα από το χέρι του ντίλερ χάνουν.
Εάν ο παίκτης έχει Μπλάκτζακ (που σημαίνει ότι έχει ένα 10 ή φιγούρα με Άσο) θα κερδίζει μιάμισι φορά το στοίχημά του εκτός αν ο ντίλερ έχει επίσης Μπλάκτζακ. Σε αυτήν την περίπτωση θα υπάρχει ισοπαλία.


Επιλογές:


"DOUBLE"
Ο παίκτης μπορεί να πατήσει το κουμπί "DOUBLE" αφού πρώτα έχει πάρει τις δύο πρώτες κάρτες του.
Αυτή η επιλογή αυτόματα θα διπλασιάσει το αρχικό του στοίχημα και ο ντίλερ θα δώσει μια Τρίτη φανερή κάρτα στον παίκτη.
Ο παίκτης δεν θα μπορεί να λάβει άλλη κάρτα. Μπορεί να διπλασιάσει μόνο όταν λαμβάνει τις πρώτες δύο κάρτες ή αφότου έχει κάνει split στο παιχνίδι του.


"SPLIT"
Εάν οι πρώτες δύο κάρτες που δέχθηκε ο παίκτης έχουν την ίδια αξία, τότε ο παίκτης μπορεί να τις χωρίσει σε δύο διαφορετικά χέρια.
Κάθε χέρι παίζεται ανεξάρτητα.
Ο παίκτης μπορεί πλέον να παίζει δύο διαφορετικά χέρια και μπορεί να ζητήσει όσες κάρτες θέλει αρκεί να μην ξεπεράσει το 21.
Εάν ο παίκτης θέλει να χωρίσει δύο Άσους, τότε εάν κάνει Μπλάκτζακ θα θεωρηθεί ως ένα απλό 21. Σε αυτήν την περίπτωση το 21 από τον κρουπιέρη θα θεωρηθεί ισοπαλία.


"STICK"
Ο παίκτης μπορεί να πατήσει το κουμπί "STICK" αφού έχει λάβει τις δύο πρώτες κάρτες.
Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στον παίκτη να σταματήσει το παιχνίδι και να πάρει πίσω ολόκληρο ή μισό από το στοίχημά του ανάλογα με την εξέλιξη του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι μετά θα ξεκινήσει κανονικά.

"INSURANCE"
Ο παίκτης έχει την επιλογή να πάρει την "INSURANCE" (ασφάλεια) , όταν η φανερή κάρτα του ντίλερ είναι Άσος. Αυτό σημαίνει ότι ο παίκτης μπορεί να ποντάρει το μισό από το στοίχημά του, ώστε να μην το χάσει ολόκληρο σε περίπτωση που ο ντίλερ εκτός από Άσο δείξει 10 ή φιγούρα. Εάν ο ντίλερ δείξει Άσο και 10, ο παίκτης κερδίζει δυόμισι φορές το στοίχημα ασφαλείας (που σημαίνει ότι θα κρατήσει το αρχικό στοίχημα και το στοίχημα ασφαλείας). Εάν η κρυφή κάρτα του ντίλερ έχει αξία μικρότερη από 10, τότε ο παίκτης θα χάσει το στοίχημα ασφαλείας και το παιχνίδι θα συνεχιστεί κανονικά. Νικητής θα είναι αυτός που θα φτάσει πιο κοντά στο 21.
Δεν μπορείτε να κάνετε Split ούτε Double όταν έχετε ασφάλεια.

"PUSH" ή "DRAW":
Ισοπαλία υπάρχει όταν ο ντίλερ έχει την ίδια αξία καρτών με τον παίκτη. Σε περίπτωση ισοπαλίας τότε ο παίκτης δεν χάνει αλλά παίρνει όλο το στοίχημά του πίσω.

Διαβάζετε Περισσότερα

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να τοποθετήσεις στοιχήματα στην Ευρωπαϊκή Ρουλέτα. Κάθε ποντάρισμα καλύπτει ένα εύρος επιλογών διαφορετικών αριθμών και έχει διαφορετική κατανομή, όπως φαίνεται στο "Σχήμα Αποπληρωμών" (δες παρακάτω). Η Ευρωπαϊκή εκδοχή της Ρουλέτας έχει μόνο ένα μηδέν και προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες να κερδίσεις από ότι στην Αμερικάνικη Ρουλέτα που έχει δύο μηδενικά.
Κάθε παίκτης πρέπει να επιλέξει αρχικά το ποσό που θέλει να ποντάρει.
Στην συνέχεια τοποθετεί τα στοιχήματά του στα επιθυμητά κουτιά.
Αφού τοποθέτησε τα στοιχήματά του ο παίκτης πρέπει να κάνει κλικ στο κουμπί "PLACE BET" ώστε ο ντίλερ να ενεργοποιήσει τον τροχό της ρουλέτας.
Μόλις η μπίλια σταματήσει, ο ντίλερ θα ανακοινώσει το αποτέλεσμα και το ποσό που κερδίζεται από τον παίκτη (αν υπάρχει).


Straight up
Ο παίκτης μπορεί να ποντάρει σε οποιοδήποτε νούμερο, συμπεριλαμβανομένου του 0, απλώς τοποθετώντας την μάρκα απευθείας στον αριθμό.


Split Bet
Ο παίκτης μπορεί να ποντάρει σε δύο νούμερα τοποθετώντας την μάρκα ανάμεσα στην γραμμή που χωρίζει τα δύο νούμερα.

Street Bet
Ο παίκτης μπορεί να ποντάρει σε τρία νούμερα τοποθετώντας την μάρκα στο εσωτερικό της αριστερής οριακής γραμμής του τραπειού της Ρουλέτας που βρίσκεται δίπλα σε μια αντίστοιχη σειρά τριών αριθμών.

Corner Bet
Ο παίκτης μπορεί να ποντάρει σε τέσσερα νούμερα τοποθετώντας την μάρκα στην γωνία όπου τα τέσσερα νούμερα συναντώνται σε ένα σημείο.

Four bet
Ο παίκτης μπορεί να ποντάρει στα νούμερα 0,1,2 και 3 τοποθετώντας τις μάρκες του στο εσωτερικό όριο της αριστερής γραμμής μεταξύ το 0 και του 1.

Line bet
Ο παίκτης μπορεί να ποντάρει σε δύο δρόμους στοιχήματος (εννοώντας έξι διαφορετικά νούμερα σε δύο γραμμές τριών αριθμών) τοποθετώντας την μάρκα του στο εσωτερικό της αριστερή γραμής όπου η γραμμή χωρίζεται σε δύο μέρη.

Column Bet
Υπάρχουν τρία σημαδεμένα κουτιά "2:1" στο τέλος του πλαισίου των αριθμών.
Ο παίκτης μπορεί να ποντάρει σε όλα αυτά τα νούμερα τοποθετώντας τις μάρκες του σε αυτά τα κουτιά.
Εάν η μπίλα σταματήσει σε κάποιον αριθμό που συμπεριλαμβάνεται σε αυτά τα κουτιά, τότε ο παίκτης θα πληρωθεί 2:1 τα λεφτά του. Το 0 δεν κερδίζει.

Dozen Bet
Ο παίκτης μπορεί να ποντάρει σε ένα group δώδεκα αριθμών.
Τοποθετώντας τις μάρκες του σε ένα από τα τρία κουτιά που είναι σημαδεμένα "1st 12", "2nd 12", ή "3rd 12".
Εάν κάποιο από τα 12 νούμερα είναι αυτό που η μπίλια της Ρουλέτας σταματήσει, τότε ο παίκτης θα πληρωθεί 2:1. Το 0 δεν κερδίζει.

Red/Black, Even/Odd, Top/Bottom Bet
Ο παίκτης μπορεί να τοποθετήσει ένα στοίχημα στα κουτιά της αριστερής μεριάς , στην μακριά επιφάνεια του τραπεζιού που καλύπτει τα μισά από τα νούμερα του τραπεζιού της Ρουλέτας (εκτός από το 0).
Κάθε κουτί καλύπτει 18 νούμερα.
Ο παίκτης ποντάρει το ίδιο ποσό σε όλες τις επιλογές του (1 προς 1). Το 0 δεν κερδίζει.

Previous Numbers Screen
Η εικόνα με τα προηγούμενα νούμερα δείχνει τα δεκατρία προηγούμενα αποτελέσματα.

Σχήμα Αποπληρωμών

Μάρκες

Όρος

Κέρδος

1 νούμερο

Straight Up

35 προς 1

2 νούμερα

Split bet

17 προς 1

3 νούμερα

Street Bet

11 προς 1

4 νούμερα

Corner Bet

8 προς 1

4 νούμερα

Four Bet

8 προς 1

6 νούμερα

Line Bet

5 προς 1

12 νούμερα

Dozen or Column Bet

2 προς 1

18 νούμερα

Red/Black, Odd/Even or High/Low Bet

1 προς 1

Σημείωση: μπορείτε να τοποθετήσετε στοιχήματα που συμπεριλαμβάνουν δύο,τρία ή τέσσερα νούμερα.

Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας το μηδέν, ο παίκτης μπορεί να τοποθετήσει τα στοιχήματά του στο: 1+0, 1+2+0, 2+0, 3+0, or 1+2+3+0.

Διαβάζετε Περισσότερα

Ο σκοπός του παιχνιδιού του Μπακαρά είναι να αποκτήσετε ένα χέρι όπου ο συνολικός αριθμός των πόντων θα είναι πιο κοντά στο 9.

1 . Οι Άσοι μετράνε για έναν πόντο, οι κάρτες από το 2 έως το 9 διατηρούν τις αξίες τους.
2 . Το 10 και οι φιγούρες μετράνε ως 0.
3 . Εάν η συνολική αξία του χεριού του παίκτη είναι 10 πόντοι ή περισσότεροι, ο παίκτης πρέπει να αποσύρει 10 πόντους από την πρώτη αξία, οι υπόλοιποι θα θεωρηθούν ως οι πόντοι του μπακαρά από το χέρι του παίκτη.

Για παράδειγμα: 7 + 6 = 13 = 3 ή 4 + 6 = 10 = 0

1 . Τοποθετήστε το στοίχημά σας είτε στο χέρι του κρουπιέρη ("Croupier"), είτε στο χέρι του παίκτη ("Player") είτε στην ισοπαλία ("Tie").
2 . Ο ντίλερ στην συνέχεια θα μοιράσει δύο κάρτες στον παίκτη και δύο στον κρουπιέρη.
3 . Σε κάποιες περιπτώσεις ο ντίλερ θα δώσει και τρίτη κάρτα στον παίκτη ή στον κρουπιέρη ή και στους δύο (σύμφωνα με τον κανόνα της Τρίτης Κάρτας).
4 . Οι κάρτες μοιράζονται από ένα ντεκ που έχει 6 τράπουλες. Οι κάρτες ανακατεύονται πριν από κάθε παιχνίδι.
Ο παίκτης που είναι πιο κοντά στο 9 θα είναι ο νικητής του παιχνιδιού.

1 . Εάν ο παίκτης έχει ποντάρει στον "player" και ο "player" κερδίσει, ο παίκτης θα πληρωθεί 2 προς 1 το αρχικό του στοίχημα.
2 . Εάν ο παίκτης έχει ποντάρει στον "croupier" και ο "croupier" κερδίσει, τότε ο παίκτης θα πληρωθεί 2 προς 1 το αρχικό του στοίχημα, πλην 5% προμήθειας που μένει στον κρουπιέρη.

Σε περίπτωση όπου τα χέρια τόσο του "player" όσο και του "croupier" έχουν ίσες αξίες τότε το παιχνίδι θα είναι ισόπαλο.
Εάν ο παίκτης έχει ποντάρει στο "Tie", τότε θα πληρωθεί 9 προς 1 το αρχικό του στοίχημα.
Κανόνας της Τρίτης Κάρτας
Το ακόλουθο σχήμα με τους κανόνες του μπακαρά δείχνει πότε ο παίκτης ή ο κρουπιέρης λαμβάνουν από τον ντίλερ αυτόματα τρίτη κάρτα.


Για τον παίκτη:

Αξία πόντων δύο πρώτων καρτών:

 

0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Παίρνει μια κάρτα

6 - 7

Πάσο

8 - 9

"First hand", όχι άλλη κάρτα

Για τον κρουπιέρη:

Αξία πόντων δύο πρώτων καρτών:

Παίρνει όταν η τρίτη κάρτα παίκτη είναι:

Δεν παίρνει όταν η τρίτη κάρτα παίκτη είναι:

0 - 1 - 2

Παίρνει σε κάθε περίπτωση

 

3

0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 9

8

4

2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

0 - 1 - 8 - 9

5

4 - 5 - 6 - 7

0 - 1 - 2 - 3 - 8 - 9

6

6 - 7

0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 8 - 9

7

Πάντα πάσο

 

8 - 9

Ο παίκτης δεν μπορεί να πάρει

Ο παίκτης δεν μπορεί να πάρει

 

 

 


Σημείωση
: Εάν ο παίκτης και/ή ο κρουπιέρης έχουν σύνολο πόντων 8 ή 9, θα πάνε πάσο και οι δύο.

Διαβάζετε Περισσότερα